zaterdag 24 augustus 2013

De Lus Theorie van Robert Monroe - De Oorspronkelijke Tekst

Persoonlijk beschouw ik Robert A. Monroe als de grootste noëtische verkenner van de 20e eeuw. Wat hij allemaal heeft beschreven in zijn buitenlichamelijke exploraties is erg inspirerend, ook nog jaren na zijn dood in 1995. Wat te denken van zijn beschrijvingen over de bestaansniveaus na het fysieke overlijden? (1)

Robert Monroe (1915-1995)
Zojuist was ik op de hoofdsite begonnen met het uitwerken van een andere fascinerende theorie van Monroe, welke hij tijdens zijn reizen kreeg uitgereikt, namelijk de Lustheorie. Ik wilde daarbij verwijzen naar het boek van hem uit 1985, Astrale Reizen, maar ik moest ontdekken dat het boek momenteel niet bestelbaar meer is, ook al is het dat lange tijd wel geweest.

Om de geïnteresseerde verkenner toch in de gelegenheid te stellen de oorspronkelijke theorie over Lus te lezen heb ik de betreffende pagina's gescand en in een PDF bestand (2) geplaatst. De Lustheorie geeft een beeld over de mogelijke oorsprong van de mens en redenen voor onze aanwezigheid die ook voor de dag van vandaag van wezenlijk belang zouden zijn. Een geestprikkelende kijk in 12 pagina's.

Bewezen Geruchten - De Lus Theorie

NOTEN
(1) http://noetiek.wordpress.com/2010/01/21/het-focus-systeem-van-robert-monroe/
(2) Bewezen Geruchten - De Lus Theorie (ook terug te vinden op de pdf-pagina in het menublad PDF bovenin)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten